Online
Met een voorliefde voor online communicatie heb ik mij gespecialiseerd in het opzetten, coördineren en realiseren van online platforms. Het gaat daarbij vooral om wie je wilt bereiken en wat je doel is. Wil je informeren, inspireren of meer interactie? Heb je dat helder dan weet je welke content relevant is en creëer je het juiste bereik.
Social media
Kennis over waar welke doelgroep en leeftijdsgroep zich bevindt is essentieel voor het inzetten van social media. Hoe gedraag je je op dat specifieke kanaal als organisatie of bedrijf? En wat wil je halen en brengen? Het is altijd een wisselwerking. Met een goede doordachte social media strategie verspreiden verhalen zich als een olievlek.
Video
Verhalen vertellen gebeurt meer en meer met video. De kracht van beeld en geluid heeft een grote invloed op de ontvanger. Zeker wanneer de inhoud relevant is en in de juiste context wordt gebracht. Korte video’s hebben de meeste impact. Content creatie vraagt om een goede voorbereiding. Onder andere door het maken van een pakkend script. Het begeleiden van de opname en het bewaken van het productieproces is nodig voor een goed eindresultaat. Essentieel om uiteindelijk in korte tijd je video te delen en publiceren via de verschillende (online)media.