marinske@2beconnected.nl / tel. +31 6 22 43 77 17

Mediastad.nl

  • Mediastad.nl

Mediastad.nl

De profilering van Hilversum als mediastad gebeurde van 2014 tot 2018 aan de hand van vier pijlers: vestigen – leren – media – ontmoeten. Hiervoor werd ook een website in het leven geroepen: mediastad.nl.

Doelstelling
De bestaande website ombouwen van een nieuwsgerichte website naar een representatieve website, die zowel voor nationale als internationale (media) bedrijven een toegangspoort is richting gemeente en andere bedrijven en instellingen.
Aanpak

  • Content per pijler bij de verschillende beleidsmedewerkers verzamelen
  • Beeldkeuze en beeldstrategie voor de fotografie bepalen in samenspraak met fotograaf
  • Teksten qua lengte en tone of voice aanpassen en vertalen naar het engels
  • Webdesign afstemmen met websitebouwer en koppelen aan google analytics en social mediafeeds

Opdrachtgever: Gemeente Hilversum

Categorie: Online trajecten

Share Pin it